Bieganie, siłownia, jazda na rowerze – aktywność fizyczna wśród pracowników wszelkiego rodzaju firm jest dziś coraz popularniejsza i promowana przez pracodawców jako zdrowy i skuteczny sposób na redukcję stresu. To między innymi z tego powodu coraz więcej firm dołącza do puli benefitów dla swoich pracowników karty multisport i zachęca ich do uprawiania dowolnych dyscyplin sportowych. Szczęście i zdrowie pracownika jest dla pracodawców niezwykle istotne, co jest zdecydowanie dobrze widziane przez ogół społeczeństwa. Czy można jednak zrobić dla pracowników coś więcej, a jednocześnie zyskać na tym w kontekście biznesowym? Oczywiście, że tak! Sportowe bidony z logo to jeden z lepszych gadżetów, na jakie możesz postawić.
Wyposażenie firmowe
Jednym z podstawowych elementów solidnej reklamy firmy jest wyposażanie stanowisk pracy w sygnowane logo firmy kubki czy akcesoria biurowe. Nie wszystkie firmy potrzebują jednak takich gadżetów – wystarczy wziąć za przykład marki sportowe, które z pracą biurową mają niewiele wspólnego. To właśnie one najbardziej skorzystają na umieszczaniu swojego logo na bidonach sportowych. Logo takie będzie widoczne dla wszystkich, którzy wejdą w kontakt z pracownikiem danej firmy – w końcu bidon towarzyszy osobom wysportowanym na każdym kroku. Co więcej, w miejscach takich jak siłownie, bidon z logo będzie doskonałym pomysłem na gadżet reklamowy oferowany na przykład nowym klientom, czy też możliwy do zakupienia w firmowym sklepie. Wybór wysokiej jakości bidonów to okazja, by zapewnić sobie nie tylko ciekawą i innowacyjną formę subtelnej reklamy, ale i pokazać swoim pracownikom dbałość o ich interesy.
Gadżety reklamowe
Sportowe bidony z logo to nie tylko doskonały prezent dla pracowników firmy, ale też okazja na zachęcenie nowych klientów do zapoznania się z ofertą marki. Wystarczy wyobrazić sobie firmę uczestniczącą w targach pracy – właściwie każda branża organizuje dziś tego typu wydarzenia. Uczestnik targów, przechadzając się po różnych stoiskach zgarnia zazwyczaj mnóstwo gadżetów reklamowych, z których połowa trafia na stertę rzeczy bezużytecznych. Długopisy czy notesy to oczywiście ciekawy pomysł, jednak w dzisiejszym świecie sztuka ręcznego zapisywania notatek powoli odchodzi w zapomnienie. Bidon, to szansa na wyróżnienie się spośród konkurencji i dostarczenie potencjalnie zainteresowanym osobom gadżetu, który będzie nie tylko użyteczny, ale i bardzo estetyczny. To właśnie takie marki wybijają się dziś ponad konkurencję! Inteligentne umiejscowienie reklamy na bidonie wybierane jest zwykle przez firmy sportowe oraz wszystkie przedsiębiorstwa, którym zależy na wizerunku aktywnej, pro-sportowej firmy.
Z pomysłu wykorzystania bidonów sportowych jako gadżetów reklamowych korzysta dziś coraz więcej firm i organizacji. Drużyny sportowe, sklepy ze zdrową żywnością, marki propagujące zdrowy styl życia, czy siłownie i kluby sportowe potrzebują zostać zauważone przez szersze grono odbiorców. Bidony sportowe wydają się być w tym wypadku najlepszym przepisem na sukces.